בית הספר הישראלי להומאופתיה בראשות דר' חיים רוזנטל פועל משנת 1989 והינו בית הספר להכשרת הומאופתים, הוותיק ביותר בישראל.

 על צוות ההוראה נמנים הומאופתים מהטובים ביותר הפועלים היום בישראל אשר גיבשו ושכללו את מסלול ההכשרה לאורך שנים של עבודה משותפת במטרה ליצור סביבה תומכת ללימוד וריפוי הומאופתי תוך העצמה והתפתחות מקצועית ואישית. 

מסלול הלימודים משתרע על פני 4 שנים והוא בהיקף של כ – 2,400 שעות לימוד אקדמיות.

הלימודים כוללים מקצועות ברפואה מערבית: מדעים, אנטומיה, פיזיולוגיה, פתולוגיה, פרמקולוגיה, פסיכופתולוגיה, בדיקות מעבדה ועוד, כמו גם קורס בנושא יחסי מטפל-מטופל.

על מנת להיות מטפל מיומן בהומאופתיה נדרשות שעות רבות של התנסות קלינית מעשית. לפיכך פיתח בית הספר תכנית הכשרה קלינית שאין משתווה לה.

מקצוע ההומאופתיה דורש כישורים גבוהים בתחום הבנת טבע האדם, יכולת תצפית חדה ומזוקקת ומיומנויות הקשבה ועיבוד עדינים ומדויקים. כמו כן נדרשת יכולת גישה לספרות מקצועית ענפה, כישורי הפעלת בסיס ידע ממוחשב ועוד. על מנת לפתח כישורים אלו נדרשות שעות קליניקה רבות. לפיכך נתן בית הספר דגש מיוחד לפיתוח מיומנויות התצפית ויכולות היישום של התלמידים וכבר משלב מוקדם של הלימודים- החל משנה א' הם מתנסים בצפייה קלינית .

מדיניות בית הספר היא לעודד כישורי עבודה יעילה ועצמאית כבר משלב מוקדם של הלימודים. העבודה הקלינית כוללת עבודה עם מקרים חיים בכיתה כבר משנה א', צפייה קלינית בקליניקת הסטאז' הפעילה של בית הספר כבר משנה א' ולקיחת מקרים עצמאית בקליניקה תוך ליווי צמוד "אחד על אחד" של מורה כבר משנה ג'. אימון רב ערוצי זה הוא חסר תקדים בנוף הכשרת ההומאופתיה גם בבתי ספר בחו"ל.

לימודי התיאוריה כוללים את עקרונות הריפוי שלפיהם פועלת ההומאופתיה ואת תורת התרופות ההומאופתיות. האינטגרציה בין לימודי התיאוריה לבין המפגש הקליני, מאפשרת הטמעה יעילה ומעמיקה של הכישורים הנדרשים ונותנת בידי הבוגר כלי עבודה ומיומנויות המבטיחים יכולת עבודה עצמאית בקליניקה משלו.

בית הספר מארגן ימי סמינר מרוכזים בהשתתפות הומאופתים מחו"ל וימי סמינר המוקדשים לנושאי חתך המועברים ברמה בין לאומית.

מיקום: קרן היסוד 75 רעננה

לפרטים נוספים:   http://www.isohomeopathy.co.il/

או בטלפון: 09-7602979

 חזרה למה והיכן ללמוד

.

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment