ביה"ס מוכר ע"י האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית.

הלימוד נעשה בליווי צמוד של מורי ביה"ס, והדגש הוא על הקניית הכלים הבטוחים והישימים ביותר על מנת להעמיד הומאופתים בעלי הכשרה מקצועית המסוגלים להתחיל מיד עם סיום הלימודים בעבודה קלינית וביישום אומנות הריפוי.

מסלול הלימודים הוא ארבע שנתי וכולל:

– לימודי פילוסופיה ומתודולוגיה של ההומאופתיה. הדגש הוא על הרחבה, המשכיות וקפדנות בהעברת החומר והפנמת החשיבה והעקרונות ההומאופתיים.

– לימוד ההכנות ההומאופתיות נעשה לעומק תוך צפייה ולימוד בעזרת מקרי וידאו מתועדים ומקרים כתובים.

– לימודי אנטומיה לאורך כל השנה הראשונה, פיזיולוגיה בשנה השניה ופתולוגיה בשנה השלישית. בשנה הרביעית גם: פרמקולוגיה, פסיכולוגיה ופסיכיאטריה.

החל מהשנה השניה, הסטודנטים מתחילים ליישם את מדע ההומאופתיה ונדרשים לפתור מקרי ווידאו קיימים. כך הם בעצם זוכים בהכרת התהליך האמיתי של טיפול כבר משלב מוקדם של הלימודים.

במהלך שנות הלימודים שזורות הרצאות וקורסים קצרים בנושאים: הומאופתיה לחיות, חיסונים, הומאופתיה בהריון ולידה והיסטוריה של ההומאופתיה ע"י מיטב ההומאופתים בארץ.

הסטאז' מתחיל במקביל ללימודי השנה השלישית, וממשיך עד לסיום השנה הרביעית בקליניקות שבמכון. כולו ייצפה במעגל סגור ע"י הסטודנטים. הסטאז' מתקיים במתכונת ארוכה, על מנת להקנות לסטודנטים את הכלים לטיפול ארוך טווח במטופלים במצבי חולי שונים.

את עיקר חומר הלימוד מעבירים שני המורים הבכירים בביה"ס, שמואל שלו ומלכי רוזן. נוספים עליהם מורים בוגרי ביה"ס ומרצים אורחים.

לאתר המכון הישראלי להומאופתיה .

– ביה"ס מארגן סמינרים מתקדמים להומאופתים עובדים

– ניתן להתייעץ ולדבר עם כל אחד מבוגרי ביה"ס. את הטלפונים ניתן לקבל דרך מזכירות המכון.

לפרטים נוספים נא להתקשר :

03-5280160 משרד, כל יום בין השעות 09:00-13:00

054-2020170 מנהל ביה'ס – שמואל שלו (בשעות הערב) .

ביה"ס ידוע מזה שנים באחוז הגבוה ביותר של בוגרים העובדים כהומאופתים וזו ההוכחה הטובה ביותר לאיכות הלימודים ולרמת הידע שביה"ס מקנה

 

חזרה למה והיכן ללמוד

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment